środa, 22 sierpnia 2012

Wakacje w Londynie

Wakacje najlepszy czas w roku. W tym roku na wakacje pojechałam do Londynu. 











































Lipiec 2012 rok. Po przybyciu  z upalnej Polski , Londyn powitał mnie deszczem i chmurami. Ale jednak pogoda nie zepsuła całkowicie mojego wyjazdu. Chwilami słoneczko uśmiechało się do mnie. 
 Zwiedzanie Londynu było bardzo intensywne. Jazda metrem bardzo ułatwia dojazd do wszystkich zakątków tego wielkiego miasta. Londyńczycy ciągle się gdzieś spieszą. Szybko wsiadają do metra i biegną na spotkanie potrącając cie przy okazji. Ma się wrażenie że na nic nie mają czasu. Życie dla nich to maraton na długi dystans z przeszkodami. Ja nie potrafiłabym tak żyć....

1 komentarz:

  1. Londyn to rzeczywiście piękne miasto a Twój post znakomicie oddaje jego charyzmę ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń