niedziela, 20 stycznia 2013

Część 2. Suszenie i stylizacja

   Hej w tym poście chciałabym Wam opowiedzieć trochę o suszeniu i stylizacji włosów. Napiszę również jakich produktów i narzędzi używam :)
  
Suszenie i stylizacja naszych włosów wysoką temperaturą zawsze naraża nasze włosy na uszkodzenie. Powinniśmy dlatego używać jak najmniej suszarek lokówek prostownic itd. Jeżeli natomiast już po nie sięgamy zawsze stosujmy preparaty, które ochronią nasze włosy przed wysoką temperaturą. 

  • Jak prawidłowo suszyć włosy ?

Gdy już musimy używać suszarki starajmy się używać do tego zimnego powietrza , ponieważ nasza skóra głowy nie będzie tak bardzo narażona na przesuszenie, a nasze końcówki na rozdwajanie. 
Przed suszeniem najlepiej użyć jakiegoś produktu, który nam dodatkowo zapewni ochronę przed uszkodzeniami wewnętrznymi  włosa. Jeżeli susząc włosy chcemy uzyskać dużą objętość najlepiej jest nachylić głowę i prowadzić suszarkę do dołu. Możemy także suszyć włosy wyciągając je na okrągłej dużej szczotce. Uzyskamy proste włosy z wywiniętymi końcami. Tej metody często stosuje się przy włosach ściętych na boba. Dla kręconych włosów takich jak moje bardzo polecam suszarkę która ma nakładkę z dyfuzorem. Przy suszeniu podkreśli wam skręt loków.












    

  • Moje produkty :)












Mam nadzieję że dostarczyłam Wam potrzebnych informacji :) 
Zapraszam do komentowania i obserwowania :) 
                                                           

8 komentarzy:

  1. bardzo ciekawa notka ;3 . słyszałam , że lepiej wysuszyć sobie włosy niż położyć się spać w mokrych :D .

    Zapraszam na blog Stylówka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używam bardzo sporadycznie prostownicy,prawie wcale..
    Mogłabyś coś mi poradzić na tak zwane ''siano'' u nasady włosów na przedziałku? To strasznie denerwuje i mam to od dłuższego czasu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulina wydaje mi się że Twoja skóra głowy u jej nasady jest bardzo przesuszona mogło to spowodować wiele czynników : zbyt ostry szampon, który zawiera zbyt wiele SlS , częste używanie suszarki a także teraz w zimę centralne ogrzewanie nie służy naszym włosom jak i skórze. Poleciłabym Ci zmianę szamponu na jakiś ziołowy nawilżający bez SlS a także zastosowanie metody olejowania włosów np za pomocą oleju rycynowego albo olejków alterra, które są bardzo dobre i ślicznie pachną. Wcieraj je w skórę głowy tam gdzie występuje problem przed myciem zawiń w ręcznik a potem zmyj . Mam nadzieję że Ci pomogłam pozdrawiam :D

      Usuń
  3. Ja od jakiegoś czasu ograniczam prostownice, a suszarki już praktyczni wgl nie używam. Jestem zadowolona ponieważ widzę, ze moje włosy nie przesuszają się tak bardzo jak kiedyś...
    Jesteś zadowolona z tego sprayu z sayossa ?

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego sprayu sayossa jestem zadowolona aczkolwiek bardziej polecam ten z Loreal ponieważ z sayossa bardziej nadaje sie na mokre włosy niz na suchę a tamten to i na mokre jest świetny i na suche

      Usuń
  4. Interesting post. Thanks for commenting on my blog dear!
    Ofcourse we can follow each other!
    Do follow me by GFC and also FB, Twitter, Bloglovin', Pinterest etc and let me know with a comment!
    I'll follow in all as well! :)
    FASHION PANACHE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. awesome post.

    Kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń