wtorek, 4 września 2012

Letnia stylizacja

Hej dziewczyny!

Dzisiaj wyszło piękne słoneczko, więc aż chciało się gdzieś ruszyć z domu. Dzisiejsza stylizacja na luzie, lekka i przewiewna. Zostały nam niestety już  ostatnie dni lata, wiec warto się nimi cieszyć. Ja postanowiłam wybrać się na spacer i pocykać parę fotek. Mam nadzieję, że Wam się spodoba.

Ciao dziewczyny!!!
zapraszam do obserwowania bloga 











tunika second hand
buty deichmann
torebka Primark 
spodenki Hause 

35 komentarzy:

  1. To troche nie mpj gust ,ale fajnie ^^


    http://perfectclothesareperfectlove.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz ładna koszula !<3

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo w moim stylu
    świetnie wyglądasz:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna stylizacja :)
    Super buty :)
    Zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  5. mogę zaobserwować, jeśli zrobisz to samo pierwsza ;) i napisz w komentarzu żebym wiedziała że się odwdzieczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki :) Podoba mi się Twoja styliacja, lubię takie zwiewne koszule i te szorty super pasują:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze zdjęcie jest boskie :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna koszula! bardzo ładny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudo!

    u mnie do wygrania dowolna para butów, zapraszam: http://madame-chocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. a lovely casual look! followed you in gfc, hope you can follow back! http://xxxloveisbeautyxxx.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  11. omg Ty masz 15 lat???? nie wierze... powiedziałabym, że 25 :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz na dużo starszą niż na prawdę. ;o Ładna torebka.

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo podoba mi się bluzeczka ;d ogólnie wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi się Twoja koszula i zestawienie kolorów bransoletek ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się twoja stylizacja!

    Zapraszam na mój blog:
    http://www.pamietnik-cwaniary.blogspot.com/
    Jeśli ty zaobserwujesz mój, ja się zrewanżuję.:)
    (Napisz jeśli zaobserwujesz)

    OdpowiedzUsuń
  16. Amazing outfit! Love your sunglasses!

    Babi
    www.voguebuster.net

    OdpowiedzUsuń
  17. dziękuję bardzo za odwiedziny :) sobskrybuję:)

    zapraszam na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne połączenie, buciki mi szczególnie przypadły do gustu:)
    Fajny blog, obserwuję:) czy jest szansa na rewanżyk:)? pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  19. także obserwuję ;d
    mega bransoletki ;d

    OdpowiedzUsuń
  20. piękna stylizacja :3
    obserwują , ale proszę o to samo u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam espadryle! najwygodniejsze buty na świecie

    OdpowiedzUsuń
  22. Buty i ogólnie cała stylizacja ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuje za odwiedziny :)
    Bardzo fajnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo fajne buciki
    całość swietnie wygląda -zapraszam do obserwowania mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję za odwiedziny;) ładnie, lubie takie luzne stylizacje;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna stylizacja, podobają mi się bransoletki, podkreślają delikatny strój. Dzięki za odwiedziny i zapraszam ponownie. Pewnie, że będę obserwować. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. ładne zdjęcia, podobają mi się dodatki (;

    OdpowiedzUsuń